Coś poszło nie tak? Zawiedliśmy? Zgłoś do nas reklamacje – nie zostawimy Cię samego!

Modern Forms2018-11-05
medale sportowe

Modern Forms to przede wszystkim profesjonalne podejście do każdego Klienta. Wszystkie zamówienia realizujemy z najwyższą starannością, bo bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu. Jednak jesteśmy tylko ludźmi, i choć nieczęsto, zdarza nam się popełnić błąd. Nie zamiatamy go pod przysłowiowy dywan, wyciągamy go na światło dzienne, przyznajemy się do przeoczenia i szukamy jak najlepszych rozwiązań. Błędy to dla nas nie porażki, a lekcje. Dzięki temu stale udoskonalamy i rozwijamy ofertę, a także polepszamy swój sposób pracy. Klienci to doceniają.

Jeśli popełniliśmy błąd i trafiło akurat na Ciebie – przepraszamy! Pozwól nam naprawić usterkę i zgłoś się do nas z reklamacją. Skontaktuj się z nami https://modernforms.pl/kontakt/

Przykładowe reklamacje i nasza szybka reakcja

By zobrazować Ci jak radzimy sobie z problemami, zamieszczamy poniżej kilka przykładowych reklamacji.

Klient: Organizator biegu z przeszkodami Survival Race.
Wada: pokruszony nadruk.
Rozwiązanie problemu: wysyłka medali z idealnym nadrukiem do każdego uczestnika biegu.

Nasz stały Klient – organizator największego biegu z przeszkodami w Polsce Survival Race – zgłosił reklamację. Poprzez błąd ludzki, nieodpowiednie utwardzenie nadruku UV, kompozycja pokruszyła się już przy transporcie, docierając do Klienta w stanie nie nadającym się do użytkowania. Ucierpiało dobre imię klienta oraz renoma biegu. Stanęliśmy na wysokości zadania i w ciągu tygodnia od imprezy do każdego uczestnika biegu, którego medal został uszkodzony, wysłaliśmy nowy – w idealnym stanie, z doskonałym nadrukiem.

Wysłaliśmy: 200 przesyłek dla 200 uczestników biegu (na adres domowy) wraz ze słodkim upominkiem.

 

Medale sportowe Survival Race z wadą

 

Medale sportowe po reklamacji Survival Race

Organizator Survival Race rekomenduje naszą firmę

Dziś organizator Survival Race to jeden z naszych największych i najwierniejszych klientów, rekomendujący naszą firmę w wielu miejscach.

„Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do sprawy. Rozwiązania reklamacji, które Państwo zaproponowali są dla nas satysfakcjonujące – mówił Radosław Owczarczyk z Survival Race”.

Klient: Fundacja Cooperativa.
Wada: błąd w tekście – zapis „Szkoła” małą literą.
Rozwiązanie problemu: tego samego dnia wykonaliśmy tabliczki, poprawiając błędny zapis.

Klient wysłał nam tekst, który miał zostać zamieszczony na podstawie statuetki. Treść była napisana poprawnie. Jednak grafik w trakcie tworzenia projektu zapisał błędnie wyraz „Szkoła” (miał być dużą literą, a zapisał małą). Klient nie zauważył zmiany w tekście i zaakceptował propozycję naszego projektu. Statuetki zostały wykonane i przesłane do Klienta z błędem. Zauważył błąd po odebraniu przesyłki i natychmiast zgłosił reklamację.

Nasza reakcja była ekspresowa – jeszcze tego samego dnia wykonaliśmy tabliczki na nowo (poprawiając błędny zapis) i wysłaliśmy kurierem na wskazany adres. Ustaliliśmy z Klientem, że samodzielnie wymieni tabliczkę.

Tabliczka do reklamacji i tabliczka na statuetce po reklamacji

 

Statuetki personalizowane

Dzięki profesjonalnemu podejściu Klient umocnił z nami współpracę

„Bardzo dziękuję za pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Jesteście solidną firmą. Polecam, będę kontynuować współpracę”.

Grzegorz Pawłowski

Wada: uszkodzone ozdobne pudełka.
Rozwiązanie problemu: nowe, idealne pudełka, bez żadnej usterki.

Ciężkie, metalowe statuetki zostały niewłaściwie zabezpieczone, umieściliśmy je w ozdobnych pudełkach, bez np. amortyzujących form styropianowych czy folii bąbelkowej. Pudełka dotarły do Klienta z nieestetycznym wgnieceniem.

Klient zgłosił reklamację w czwartek, w poniedziałek nowe, nienaruszone pudełka były już na miejscu.

 

A co jeśli to nie my popełniliśmy błąd?

Jeśli np. przesłałeś tekst z literówką, którą nie wyłapałeś i zatwierdziłeś projekt. Otrzymałeś produkt z rażącym błędem. Zgodnie z przyjętymi zasadami, moglibyśmy nie przyjąć reklamacji, ale my tak nie działamy! Każdy popełnia błędy. My to rozumiemy. Nie próbujemy szukać winnych, nie krytykujemy, staramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie, które będzie korzystne dla obu stron. Cenimy sobie partnerskie relacje. Twoje zadowolenie jest dla nas kluczowe. Możesz liczyć na naszą wyrozumiałość.

Reagujemy ekspresowo, działamy błyskawicznie

Wiemy jak bardzo zależy Ci na czasie i na jakości. My też szczególnie o to dbamy, dlatego jeśli otrzymujemy reklamację, natychmiast naprawiamy swój błąd. Masz gwarancję, że zamówione produkty dotrą na czas i będą ozdobą imprezy.

Jesteśmy tylko ludźmi, możemy mieć gorszy dzień, możemy być zmęczeni, bo pracujemy na pełnych obrotach – ale wyciągamy wnioski, analizujemy, potrafimy przyznać się do błędu i naprawić go tak, że Klient zapomina o przykrym incydencie i jest zachwycony z przebiegu współpracy.

Kurier przywiózł zniszczoną paczkę? Spisz przy nim protokół szkody!

Pomimo solidnego zapakowania zdarza się, że paczka zostanie uszkodzona w czasie transportu. Żądaj od kuriera sprawdzenia zawartości paczki w jego obecności – TO JEGO OBOWIĄZEK. Po spisaniu protokołu szkody, będzie nam łatwiej rozpatrzyć wniosek i przyjąć reklamacje.

Jeżeli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami:

kontakt@modernforms.pl
+48 502 658 919