Medale i statuetki na Bieg charytatywny Bielska Dycha
Bielska Dycha w szczytnym celu
26 października 2018
Pokaż wszystkie
Reklamacja na medalowe sportowe, biuro Modern Forms

Modern Forms to przede wszystkim profesjonalne podejście do każdego Klienta. Wszystkie zamówienia realizujemy z najwyższą starannością, bo bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy, jeśli trafiło akurat na Ciebie – przepraszamy! Pozwól nam naprawić nasz błąd i zgłoś się do nas z reklamacją.
Cenimy Twoje uwagi – przecież to właśnie one pomagają nam stale się udoskonalać i rozwijać ofertę.

Wychodzimy z prostego założenia – wysyłamy produkt taki, jaki sami chcielibyśmy otrzymać

Nasz stały Klient – Organizator największego biegu z przeszkodami w Polsce Survival Race – zgłosił reklamację. Poprzez błąd ludzki, nieodpowiednie utwardzenie nadruku UV, kompozycja pokruszyła się już przy transporcie, docierając do klienta w stanie tragicznym. Ucierpiało dobre imię klienta oraz renoma biegu. Stanęliśmy na wysokości zadania i w ciągu tygodnia od imprezy do każdego uczestnika biegu, którego medal został uszkodzony, wysłaliśmy nowy medal.medal sportowy z ukruszonym nadrukiem, reklamacje klienta

Dziś organizator Survival Race to jeden z naszych największych i najwierniejszych klientów rekomendujący naszą firmę w wielu miejscach.
„Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do sprawy. Rozwiązania reklamacji, które Państwo zaproponowali są dla nas satysfakcjonujące” – mówił Radosław Owczarczyk z Survival Race.

medal sportowy uszkodzony, reklamacja złożona przez klienta

 

Jesteśmy ludźmi, możemy mieć gorszy dzień, możemy być zmęczeni, bo pracujemy na pełnych obrotach – ale wyciągamy wnioski, analizujemy, potrafimy przyznać się do błędu i naprawić go tak, że Klient zapomina o przykrym incydencie i jest zachwycony z przebiegu współpracy

popsute pudełko na statuetki okolicznościowe, reklamacja klienta

Nieodpowiednie spakowanie ciężkich, metalowych statuetek sprawiło, że opakowania, które miały stanowić część ozdobną statuetek nie nadawały się do niczego. Klient zgłosił reklamację w czwartek, w poniedziałek nowe, nienaruszone pudełka były już na miejscu.

Reagujemy ekspresowo, działamy błyskawicznie. Wiemy jak bardzo zależy Ci na czasie i na jakości. My też szczególnie o to dbamy, dlatego jak tylko otrzymujemy reklamację, natychmiast naprawiamy swój błąd. Masz gwarancję, że zamówione produkty dotrą na czas i będą ozdobą imprezy.

Co jeśli to nie my popełniliśmy błąd? Nic straconego! Dobre relacje z klientami to dla nas priorytet

Klient zamawiając projekt tablicy unijnej, przesłał tekst z literówką, której żadna ze stron nie wyłapała.. Projekt został zaakceptowany, tablica wyprodukowana i wysłana. Dopiero po odbiorze tablicy klient zorientował się, że coś nie gra, zgłaszając reklamację. Zgodnie z przyjętymi zasadami, moglibyśmy nie przyjąć reklamacji, bowiem klient sam wysłał tekst z błędem, po czym ten projekt zaakceptował. Znaleźliśmy jednak złoty środek, by każda ze stron była zadowolona – wykonaliśmy nową tablicę, nie naliczając żadnej marży, a klient poniósł jedynie koszty materiału.

Każdy popełnia błędy. My to rozumiemy. Nie próbujemy szukać winnych, nie krytykujemy, staramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie, które będzie korzystne dla obu stron. Cenimy sobie partnerskie relacje. Twoje zadowolenie jest dla nas kluczowe.

 

Kurier przywiózł zniszczoną paczkę? Spisz przy nim protokół szkody!

tablicja unijna uszkodzona przez kuriera reklamacja klienta

Pomimo solidnego zapakowania zdarza się, że paczka zostanie uszkodzona w czasie transportu. Żądaj od kuriera sprawdzenia zawartości paczki w jego obecności – TO JEGO OBOWIĄZEK. Po spisaniu protokołu szkody, będzie nam łatwiej rozpatrzyć wniosek i przyjąć reklamacje.tablica unijna z zagiętym rogiem, reklamcja klienta
Jeżeli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami:
kontakt@modernforms.pl
+48 503 493 963